Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe w Twojej firmie

Bez kategorii

Rozwój internetu sprawił, że całkowicie zapomnieliśmy o tradycyjnych formach marketingowych. Obecnie lepiej jest wybrać pozycjonowanie strony Twojej firmy, czy prowadzenie swego rodzaju kampanii reklamowej, ponieważ to przynosi największe zyski. Mimo wszystko czy warto rezygnować z tych tradycyjnych reklam? Zachęcamy do zapoznania się z dalszą częścią.

Czy warto rezygnować z tradycyjnych metod marketingu?

Na wstępie warto zaznaczyć, czym tak naprawdę są te tradycyjne metody. To przede wszystkim gadżety reklamowe( breloki, kubki, koszulki, długopisy, notatniki i tak dalej), banery reklamowe, ulotki. Rodzaje tej formy marketingowej możemy wymieniać i wymieniać – jest ich mnóstwo.

Nie warto z nich rezygnować, ponieważ są to jedyne reklamy, które w większości docierają bezpośrednio do klienta. Poza tym, kto nie lubi otrzymywać długopisów reklamowych, notatników czy kubków na pamiątkę? Po pierwsze to bardzo miły gest, po drugie takie rzeczy nam się rzeczywiście przydają w codziennym życiu – a są świetną reklamą.

Długopisy z nadrukiem

Co i dlaczego warto wybrać?

Najbardziej skuteczne są długopisy z nadrukiem. Dlaczego? Są one bardzo praktycznym i małym upominkiem, który przy okazji ma naniesioną reklamę firmy. Jakie jeszcze ma zalety?

  • niska cena – jest to świetny pomysł zarówno dla małych, jak i dużych firm. Dzięki tak niskim cenom, każdy może pozwolić sobie na reklamę.
  • użyteczność – Długopisów używa każdy. Są one potrzebne praktycznie codzienne, co przyczynia się do odbierania częstych komunikatów reklamowych. Świetnym pomysłem jest umieszczenie na długopisie chwytnego hasła reklamowego.
  • trwałość – Długopisy są bardzo trwałe, nawet przy złych warunkach. Psują się one dopiero przy wypisaniu.

Warto wybierać skuteczne formy reklamy, jednak czasem warto zaryzykować. Być może twoi klienci potrzebują czegoś nowego? Może warto zmienić kilkuletnią reklamę na coś nowego? Dobrze jest wybrać coś, co idealnie pasować będzie do budżetu oraz wizerunku Twojej firmy.